Hvad handler Bibelen egentlig om?

Bibelen er faktisk en meget unik bog. Det er en samling af 66 bøger skrevet af 66 forskellige mennesker om læren af et mesternavn kaldet Jesus.

Men hvorfor ser det ud til at være så populært? Nå, kan mange mennesker hævde, at det er meget velskrevet. Mange af bøgerne i Bibelen er skrevet af mere end én forfatter og handler hovedsageligt om forskellige aspekter af Jesu liv og lære.

De to mest populære bøger i Bibelen er sandsynligvis lignelserne i Jesu tjenestegerning og Johannes’ Åbenbaring.

Jesus tjeneste naturligvis behandlet lignelser af mennesker, der var mæglere mellem ham og den himmelske fader. Og hvem er egentlig “ja Fader”, og hvem er djævelen? Svaret ligger faktisk i Johannes’ Åbenbaring, hvor vi lærer, at der ikke er kristne og kristne. Det er bare den kendsgerning, at der ikke er nogen begge dele, og at vores kroppe har snavs på os.

Apostlen Paulus lærer os, at der er én Gud, en tro og en dåb, men der er ingen blanding af de to. Hvis vi blander de to forårsager forvirring resultater.

Grunden til, at det er meget populært, er på grund af den “elskelige Jesus” faktor. Jesus var ikke kun en rar person, han var også en stor testator såvel som en stor kommunikator, og han er også den, der gav os Det Nye Testamente, hvor han blandt andet afskaffede moonies og phonies.

Men alle disse faktorer var ikke det, der gjorde ham til en succes i vores øjne. Helt ærligt, er der intet i hans bog, der fjernt kommer tæt på den vidunderlige vidnesbyrd findes i den bedst sælgende bog af alle tider, Bibelen.

Den store åbenbaring, som Jesus gav os, da han døde på korset, er, at vi var syndere, der havde brug for en frelser. Han gav os, hvad vi virkelig havde brug for, på korset, for vores omvendelse og frelse.

De fleste mennesker har hørt nu, at Jesus var en god mand og en kærlig person, men det, som folk normalt glemmer, er, at han var Gud inkarneret, den eneste, der kunne tilgive vores synd og gøre os virkelig acceptable for Gud.

Hvis vi alle var i stand til at gøre det, virkelig at give alle vores rigdom, magt, position og hvad vi holder kære til Gud, at den, der havde brug for det mest, forestille sig, hvad verden ville være. Så ville vi virkelig være kærlige, tro mod Gud, og den kærlighed, som vi er i stand til at give nu, virkelig være.

Verden er ond. crabbiest af dårlige er den verden, at de fleste mennesker ikke engang kender eksisterer. Det er trist, at hvis vi ved mere kærlighed vil der være en mindre dårlig verden. Hvorfor godt? Fordi Guds kærlighed ændrer mening.

Der er mere kærlighed i vores verden, så er der regelmæssig luft. Guds kærlighed overmander alt ondt og grusomhed. Hvis du kender denne ene sandhed, har du magten til at ændre verden. Ændre eller transformere det efter din vilje og til din fordel.

Der er mere (forandring) så en måde at fortolke dette, selv om det er så simpelt, at jeg ikke kan tro det, og jeg håber du heller ikke, er at forestille sig en slange (Gud) sproglige diagram med en lineda Juice på det. mærket med saft strømmer ned ad linjen og forener sig i et enkelt punkt. Derefter gik op og ned gennem jubilæet til aldre og generationer af mennesker. slange sidder på et træ og lover mennesker noget til gengæld for retten til at dele et stykke af sit æble.

Ethvert menneske skal se på dette stykke papir (slanger eller grøntsager) og mærke det sandheden. Der er ingen anden måde at fastslå karakteren af kærlighed. Der findes ingen genveje for at gøre verden bedre. At være god mod ens partner er karakteren af det gode. Der er ingen bedrag, bare venlighed. At forblive god vilje er at behage Gud. for altid.

der er flere ting (grøntsager) i verden at være taknemmelig for så er der objekter at være taknemmelige for, men at bede taknemmelighed for de ting, vi har lige nu er det vigtigste af alle

grunden til, at du er i live lige nu, er nøjagtig den samme grund til, at du blev født (død måske), men forskellen er; du vil skabe / ødelægge det også! så bedre tror, at du er vigtig lige nu og gøre verden til et bedre sted for din fremtid selv også ved at vise dem den fejl af deres måder.

Skriv kommentar